Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD'de

Erdoğan, ABD Başkanı Obama'nın Nükleer Güvenlik Zirvesi'ne katılan devlet ve hükümet başkanları onuruna Beyaz Saray'da verdiği yemeğe katıldı

WASHİNGTON (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Barack Obama'nın Nükleer Güvenlik Zirvesi'ne katılan devlet ve hükümet başkanları onuruna düzenlediği yemeğe katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, konakladığı St. Regis Oteli'ndeki kabullerinin ardından Beyaz Saray'a geçti. Burada makam aracından inen Erdoğan, kendisini görüntüleyen gazetecileri el sallayarak selamladı.

Erdoğan, daha sonra binaya geçerek, ABD Başkanı Obama'nın ev sahipliğindeki yemeğe iştirak etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL