Cumhurbaşkanı Erdoğan 13. EİT Zirvesi'ne katılacak

Erdoğan, İslamabad'da düzenlenecek zirve için 1 Mart'ta Pakistan'a gidecek

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İslamabad'da düzenlenecek 13. Ekonomik İşbirliği Teşkilatı (EİT) Zirvesi'ne katılmak üzere 1 Mart'ta Pakistan'a gidecek.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, EİT Zirvesi'nde katılımcılara hitap edecek ve liderlerle görüşmeler gerçekleştirecek.

Görüşmelerde ikili ilişkilerin yanı sıra bölgesel ve uluslararası gelişmeler hakkında da görüş alışverişinde bulunulması öngörülüyor.

Zirvede, Avrasya coğrafyasının önemli ekonomik iş birliği mekanizmalarından olan EİT'in gelecek 10 yıla yönelik perspektifini ortaya koyacak kapsamlı kararlar alınması bekleniyor.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek