"Cumartesi Anneleri" 597. kez buluştu

İSTANBUL (AA) - Kayıp yakınlarının oluşturduğu "Cumartesi Anneleri"nin, 27 Mayıs 1995'ten bu yana her cumartesi yaptığı oturma eyleminin 597. hafta etkinliği...

İSTANBUL (AA) - Kayıp yakınlarının oluşturduğu "Cumartesi Anneleri"nin, 27 Mayıs 1995'ten bu yana her cumartesi yaptığı oturma eyleminin 597. hafta etkinliği İstiklal Caddesi'nde gerçekleştirildi.

Galatasaray Meydanı'nda toplanan ve ellerinde gözaltında kaybettikleri yakınlarının fotoğraflarını taşıyan grup, oturma eylemi yaptı.

Grup adına açıklama yapan Ümit Tekay Dişli, 597 haftadır adalet arayışlarının sürdüğünü ifade ederek, ''Biz kayıplarımızın akıbetinin açığa çıkartılması istiyoruz. Bu hafta 22 yıl önce kaybolan Kenan Bilgin'i unutmadık demek için buradayız.'' dedi.

Etkinliğe CHP İstanbul Milletvekili Sezgin Tanrıkulu da katıldı.

Grup açıklamanın ardından dağıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE