"Cumartesi Anneleri" 592. kez buluştu

İSTANBUL (AA) - Kayıp yakınlarının oluşturduğu "Cumartesi Anneleri"nin, 27 Mayıs 1995'ten bu yana her cumartesi yaptığı oturma eyleminin 592. hafta etkinliği...

İSTANBUL (AA) - Kayıp yakınlarının oluşturduğu "Cumartesi Anneleri"nin, 27 Mayıs 1995'ten bu yana her cumartesi yaptığı oturma eyleminin 592. hafta etkinliği İstiklal Caddesi'nde gerçekleştirildi.

Galatasaray Meydanı'nda toplanan ve ellerinde gözaltında kaybettikleri yakınlarının fotoğraflarını taşıyan grup, oturma eylemi yaptı.

Grup adına açıklama yapan Zehra Şen Oğuz, 592 haftadır Galatasaray Meydanı'nda adalet arayışlarının sürdüğünü belirterek, ''Kayıplarımızın nerede olduğunu hala bilmiyoruz. Yetkililerden kayıplar hakkında açıklama yapılmasını bekliyoruz.'' dedi.

Grup açıklamanın ardından dağıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE