"Cumartesi Anneleri" 589. kez buluştu

İSTANBUL (AA) - Kayıp yakınlarının oluşturduğu "Cumartesi Anneleri"nin, 27 Mayıs 1995'ten bu yana her cumartesi yaptığı oturma eyleminin 589. hafta etkinliği...

İSTANBUL (AA) - Kayıp yakınlarının oluşturduğu "Cumartesi Anneleri"nin, 27 Mayıs 1995'ten bu yana her cumartesi yaptığı oturma eyleminin 589. hafta etkinliği İstiklal Caddesi'nde gerçekleştirildi.

Galatasaray Meydanı'nda toplanan ve ellerinde gözaltında kaybettikleri yakınlarının fotoğraflarını taşıyan grup, oturma eylemi yaptı.

Grup adına açıklama yapan Ebrim Başkurt, 589 haftadır Galatasaray Meydanı'nda adalet arayışlarının sürdüğünü belirtti.

Kayıpların aranmaya devam edileceğini dile getiren Başkurt, ''Hurşit Külter'den 44 gündür haber alınamıyor. Annesi Kelime Külter, evladının nerede olduğunu merak ediyor. Bunun yanında hala kayıp olanlar nerede? Bunun cevabını bekliyoruz.'' dedi.

Etkinliğe CHP İstanbul Milletvekili Sezgin Tanrıkulu da katıldı.

Grup açıklamanın ardından dağıldı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU