Cuma sonrası İsrail protestosu

Konya'da Cuma namazının ardından toplanan müslümanlar, slogan atarak İsrail'i protesto etti. Camilerde Filistin için dua edildi.

Şerafettin Camii'nde Cuma namazı sonrasında bir araya gelen vatandaşlar, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın Filistin halkı için düzenlediği yardım kampanyasına destek verirken İsrail saldırıları da protesto etti.

 

Cami önündeki meydanda Anadolu Gençlik Derneği Konya Şubesi tarafından İsrail'in Filistin'e yönelik saldırılarını kınamak amacıyla yapılan basın açıklamasının sonunda topluca dua edildi.

Vatandaşlar İsrail'i attıkları sloganlarla protesto ederken, aşure ikramında da bulunuldu.

Polisin geniş güvenlik önlemleri aldığı gösterinin son bulmasıyla kalabalık olaysız bir şekilde dağıldı.

iha, aa

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?