Cuma namazı sonrası aşure ikramı

KAYSERİ (AA) - Kayseri Lokantacılar ve Pastacılar Odası tarafından kentte aşure ikram edildi.Hunat Camii önünde cuma namazı çıkışı vatandaşlara aşure...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Lokantacılar ve Pastacılar Odası tarafından kentte aşure ikram edildi.

Hunat Camii önünde cuma namazı çıkışı vatandaşlara aşure dağıtıldı. Cemaatin yanı sıra çevredeki vatandaşlar da ikrama yoğun ilgi gösterdi.

Sıraya giren vatandaşlara, Oda Başkanı Altan Aydemir ile Kayseri Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Ahmet Övüç tarafından aşure verildi.

İkram öncesi Övüç, dua etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL