CÜ'de "Sağlık Çalışanı ve Hasta Birey" semineri

SİVAS (AA) - Cumhuriyet Üniversitesinde (CÜ) "Sağlık Çalışanı ve Hasta Birey" adlı seminer düzenlendi.CÜ'den yapılan yazılı açıklamaya göre, Tıp...

SİVAS (AA) - Cumhuriyet Üniversitesinde (CÜ) "Sağlık Çalışanı ve Hasta Birey" adlı seminer düzenlendi.

CÜ'den yapılan yazılı açıklamaya göre, Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nde hasta ve çalışan memnuniyetini artırmak amacıyla hastane kalite birimi tarafından eğitim seminerleri veriliyor.

Bu kapsamda Prof. Dr. Behzat Önal Konferans Salonu'nda düzenlenen eğitimde, Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik Bölümü Öğretim Görevlisi Sema Biçer, "Sağlık Çalışanı ve Hasta Birey" adlı seminer verdi.

Seminere kalite birimi temsilcileri, acil serviste görev yapan sağlık çalışanları ile acil serviste staj yapan öğrenciler katıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL