Çubuk'un şampiyon köpeği "Pusat" yine ödülle döndü

ANKARA (AA) - Ankara'da daha önce düzenlenen köpek güzellik yarışmasına Çubuk ilçesinden katılan ve birinci olan "Pusat" isimli çoban köpeği, yine ödül...

ANKARA (AA) - Ankara'da daha önce düzenlenen köpek güzellik yarışmasına Çubuk ilçesinden katılan ve birinci olan "Pusat" isimli çoban köpeği, yine ödül kazandı.

Mert Çapar'ın yetiştirdiği 20 aylık kangal "Pusat", geçen ay düzenlenen Türk Çoban Köpekleri Güzellik Yarışması'nda tüm kategorilerde elde etiği Türkiye birinciliğinin ardından Ankara'da geliri sokak hayvanlarına bağışlanmak üzere üçüncüsü düzenlenen, değişik cinsten 150 köpeğin katıldığı yarışmada da tüm kategorilerde birinci oldu.

Köpeğin sahibi Çapar, yaptığı açıklamada, Pusat'ın Ankara Gazi Rotary Kulübü tarafından düzenlenen yarışmada yoğun ilgi gördüğünü ifade ederek, "Değişik cinste 150 köpeğin katıldığı yarışmada tüm kategorilerde birinci olduk. Kupamızı, sertifikamızı ve hediye mamalarımızı aldık. Pusat'a her geçen gün ilgi artıyor. Bu ilgi de ben ve ailemi çok mutlu ediyor." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL