Çubuk'ta trafik denetimleri

ANKARA (AA) - Çubuk ilçesinde trafik ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, 258 araç sürücüsüne cezai işlem uygulandı. Çubuk İlçe Emniyet Müdürü...

ANKARA (AA) - Çubuk ilçesinde trafik ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, 258 araç sürücüsüne cezai işlem uygulandı.

Çubuk İlçe Emniyet Müdürü Hüseyin Çam, gazetecilere yaptığı açıklamada, yollarda "drift" yapan sürücü ve araçların kesinlikler cezasız bırakılmadığını, özellikle plakasız, helezonu kesik, filmli cam, modifiyeli araç kullanımı ile ilgili olarak ilçenin değişik noktalarında denetimlerin yapıldığını belirtti.

Yaklaşık 3 aylık denetimlerde 550 aracın kontrol edildiğini kaydeden Çam, "Bunlardan Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri gereğince 258 aracın plakalarına ve kurallara uymayan sürücülere yaklaşık 128 bin lira cezai işlem uygulandı. Son iki günde ise 5 bin 987 lira cezai işlem uygulanırken, 4 araç da trafikten men edildi." dedi.

Çam, vatandaşların tehlikeli araç kullanarak trafik güvenliğini tehlikeye düşüren otomobil ve motosiklet sürücülerini ihbar etmelerini istedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE