Çubuk'ta sigarayı bırakma semineri

ANKARA (AA) - Ankara'nın Çubuk Belediyesi tarafından personele yönelik sigarayı bırakma semineri düzenlendi. Çubuk Belediye Başkanı Tuncay Acehan tarafından...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Çubuk Belediyesi tarafından personele yönelik sigarayı bırakma semineri düzenlendi.

Çubuk Belediye Başkanı Tuncay Acehan tarafından belediye personelinin sigarayı bırakmasını sağlamak amacıyla çalışma başlatıldı.

Bu kapsamda belediyede düzenlenen seminer öncesinde konuşan Başkan Acehan, sigaranın insan sağlığına ve ekonomiye zararlarına değindi.

"Hem belediye başkanı hem de sağlıkçı olarak istiyorum ki, personelimiz de vatandaşlarımız da sigara içmesinler. Birçok arkadaşımız sigarayı bırakmak istediğini ifade etti. İnşallah hedefimize ulaşır, tiryakisi olmayan bir belediyeye kavuşuruz."

Konuşmaların ardından uzman Aydoğan Tantürk tarafından katılımcılara seminer verildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL