Çubuk'ta şehit aileleri ve gazilere iftar

ANKARA (AA) - Çubuk İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığı, şehit aileleri ve gazilere iftar verdi.Emniyet Müdürlüğünün bahçesinde...

ANKARA (AA) - Çubuk İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığı, şehit aileleri ve gazilere iftar verdi.

Emniyet Müdürlüğünün bahçesinde düzenlenen program, Kur'an tilavetiyle başladı.

Programda konuşan Çubuk Terör Mağdurları Dernek Başkanı Zeki Avan, görev yapan asker ve polislerle, şehit yakınlarının iftarda bir araya geldiğini söyledi.

"Bu millet, vatanını, devletini, bayrağını, manevi değerlerini, şehitlerini, gazilerini, askerlerini ve polislerini canı gönülden sevmektedir. Sevmeye de devam edecektir." diyen Avan, şunları kaydetti:

"Bu vesileyle cennet vatanımız için canlarını feda eden aziz şehitlerimizi rahmet ve minnet ile anıyor, bedenin bir parçasını feda eden kahraman gazilerimize geçmiş olsun dileklerimizi belirtiyoruz. Şu anda operasyonlara katılan ve görevi başında bulunan tüm güvenlik güçlerimize başarılar diliyoruz. Cenab-ı Allah onları her türlü kaza ve belalardan korusun, yar ve yardımcıları olsun."

Programın sonunda şehit yakınları, asker ve polislerle hatıra fotoğrafı çektirdi.

İftara, İlçe Emniyet Müdürü Hüseyin Çam, İlçe Jandarma Komutanı Vekili Atalay Gündüz, İlçe Müftüsü Muharrem Genç ile çok sayıda polis ve asker katıldı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu