Çubuk'ta karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından 1 kişi zehirlendi

ANKARA (AA) - Çubuk ilçesinde, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Atatürk Mahallesi, Metal Sokak'taki bir apartmanda oturan ve kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 27 yaşındaki Mesut Özkan, komşularından yardım istedi.

Komşularının yardımıyla Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Özkan'ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL