Çubuk'ta doğa yürüyüşü

ANKARA (AA) - Çubuk Belediyesi, Ankara Kalkınma Ajansı ve İl Kültür Turizm Müdürlüğü işbirliğiyle doğa yürüyüşü düzenledi. Çubuk Çılgınlar...

ANKARA (AA) - Çubuk Belediyesi, Ankara Kalkınma Ajansı ve İl Kültür Turizm Müdürlüğü işbirliğiyle doğa yürüyüşü düzenledi.

Çubuk Çılgınlar Doğa Yürüyüş Grubu üyelerinin rehberlik ettiği yürüyüşün birinci etabı, Çubuk ile Kızılcahamam sınırındaki Işık Dağı etekleri, Yıldırım Alveren Yaylası ile Ay Kayası arasında yapıldı. İkinci etabı, Hacılar Mahallesi ile Hacılar Şelalesi arasında gerçekleştirilen etkinliğe yaklaşık 150 kişi katıldı.

Çubuk Kaymakamı İbrahim Çenet, etkinlik sonunda yaptığı konuşmada, tüm Ankara’yı doğa yürüyüşü için Çubuk’a davet ederek, "Çubuk, Ankara’nın akciğeri olan bir yer, yeşil bir yer. Kent hayatından sıkılan insanlar, hafta sonları burada kamp ve yürüyüş yaparak şehrin stresinden uzakta bir gün geçiriyor.’’ dedi.

Çubuk Belediye Başkanı Tuncay Acehan da ilçenin turizm değerlerini tanıtmak için etkinlikleri düzenlediklerini söyledi.

Proje koordinatörlüğünü Elif Özkan'ın yaptığı etkinliğe, Ankara Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü Tanıtma Şubesi Müdürü Kudret Cabılar da katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL