Çubuk Belediyesi'nde bayramlaşma

ANKARA (AA) - Çubuk Belediye Başkanı Baki Demirbaş, Ramazan Bayramı öncesi son mesai gününde başkan yardımcıları, daire müdürleri ve belediye personelleriyle...

ANKARA (AA) - Çubuk Belediye Başkanı Baki Demirbaş, Ramazan Bayramı öncesi son mesai gününde başkan yardımcıları, daire müdürleri ve belediye personelleriyle bayramlaştı.

Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’ndeki bayramlaşma merasiminde konuşan Demirbaş, belediye başkanlığı seçimlerinden sonra ilk bayramlaşmalarını yaptıklarını belirterek, "11 ayın sultanı ramazan ayının son günlerine geldik. Cenabı Hak tuttuğunuz oruçları, yaptığınız duaları kabul etsin. 9 günlük bir tatile gidiyoruz. Sevdiklerinizle beraber güzel ve huzurlu bir bayram geçirmenizi diliyorum. İlçemize hizmet noktasında emek veren, destek veren, canla başla çalışan bütün mesai arkadaşlarıma ayrı ayrı şükranlarımı ifade etmek istiyorum" dedi.


Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE