Çöpte bulduğu altınları sahibine teslim etti

Manisa'da belediyede temizlik işlerinde görevli işçi, çöpte bulduğu altınları sahibine ulaştırdı

MANİSA (AA) - Manisa'nın Yunusemre Belediyesinde temizlik işlerinde görevli işçi, çöpte bulduğu altınları sahibine teslim etti.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Temizlik İşleri Müdürlüğünde görevli işçi Mevlüt Kartal, çöpleri topladığı sırada bir konteynerde altın kutusu buldu.

Kartal, içinde 2 adet çocuk bileziği, 1 adet kolye, 2 çift küpe, 1 adet tek taş küpe, 1 adet çiçekli yüzük, 5 adet çeyrek altın ve 1 adet kolye ucunun bulunduğu kutuyu amirlerine teslim etti.

Yapılan araştırmada altınların E.U'ya ait olduğu belirlendi. Altınlar, belediyede tutanak karşılığında sahibine teslim edildi.

Yunusemre Belediye Başkanı Mehmet Çerçi, altınları bulup sahibine teslim edilmesini sağlayan Mevlüt Kartal'ı altınla ödüllendirdi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ