Meram Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, 3 vardiya halinde temizlik hizmetlerini sürdürürken, yaklaşık 10 bin çöp konteyneri mobil ekipler tarafından bakım ve onarım çalışmaları yapılarak dezenfekte ediliyor. İlçe halkının daha sağlıklı bir çevrede yaşaması gerektiği bilinci ile hareket edildiği, çöplerin konteynerin içine atılması, bahçe atıklarının ise kapı önlerine bırakılarak temizlik ekiplerine haber verilmesi istendi.
çöp konteynerleri dezenfekte ediliyor
Konya’nın merkez Meram İlçe Belediyesi ekipleri çöp konteynerlerinin dezenfekte edilmesi çalışmalarını sürdürüyor.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?