Kadınhanı Çavdar köyü halkı okullar açıldığından beri çocuklarını okula göndermiyorlar. Köy halkı “Bizim çocuklarımızı Atlantı kasabasındaki okullara göndermek istiyorlar. Çocuklarımız 7 yıldır Kadınhanı’nda bulunan okullara gidiyor. Buradaki okullara alıştılar. Arkadaş edindiler. İlçe Milli Eğitim neden bugüne kadar Kadınhanı’na gönderdi de şimdi bu öğrencileri Atlantı kasabasına götürmek istiyor” diye sordular. Çavdar köyü halkı sözlerini şu şekilde sürdürdüler: Bizim Atlantı kasabası ile alıp veremediğimiz hiçbir şey yok. Sadece çocuklarımızın en iyi eğitimi almasını istiyoruz. Biz köy halkı olarak evlatlarımızın Kadınhanı’nda eğitim almasını istiyoruz, aksi takdirde çocuklarımızı okula göndermeyeceğiz. Köyümüzde 37 öğrenci var ve bunların hiç biri şu anda okula gitmiyor. Muhtarımız Arafa Soydan, İlçe Milli Eğitim nezdinde gerekli girişimlerde bulunuyor, ancak halen sorunumuza bir çözüm bulunamadı” şeklinde konuştular. Yalçın Dinç, Memleket-Kadınhanı