Çocuk Onkoloji Ünitesi hizmete girdi

Selçuk Üniversitesi (SÜ) Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Pediatri Bölümü'ne Özel Diltaş İlköğretim Okulu Okul Aile Birliği tarafından açılan Çocuk Onkoloji Ünitesi düzenlenen törenle hizmete girdi.

Törene, Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü, İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, Meram Tıp Fakültesi SÜ Meram Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İnci Mevlitoğlu, SÜ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Ahmet Özkağnıcı ve davetliler katıldı. Törende konuşma yapan Özel Diltaş Eğitim Kurumları Basın ve Halkla İlişkiler Danışmanı Selma Salar, çocuk onkoloji ünitesinin Konya'daki büyük bir açığı kapatacağını belirterek, okul olarak sağlık hizmetlerine verdikleri desteğin devam edeceğini söyledi. Konuşmaların ardından protokol üyelerinin kurdele kesmesi ile ünitenin açılışı yapıldı. Açılışın ardından davetliler ünitede tedavi gören hastaları ziyaret etti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?