23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Konya'da düzenlenen törenlerle kutlandı.
Anıt Alanı'nda düzenlenen törene Konya Valisi Osman Aydın, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Garnizon Komutanı Tümgeneral Uğur Uzal, Cumhuriyet Başsavcısı M. Fatih Özdemir, Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sül
İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin'in konuşmasından sonra öğrenciler şiirler okudu. Garnizon Komutanlığı bandosu eşliğinde geçit töreni yapılırken, yöresel kıyafetler giymiş çocuklar dikkat çekti. Öğrenciler müzik eşliğinde halk oyunları ve dans gösterileri yaparken tören, Vali Aydın'ın töreni hazırlayan öğretmenleri kutlamasıyla sona erdi.
İHA