Çin'de kömür madenindeki göçük

Madende mahsur kalan 17 işçinin öldüğü belirlendi

PEKİN (AA) - Çin'in kuzeydoğusunda geçen hafta yaşanan maden kazasında mahsur kalan 17 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Şinhua ajansının haberine göre, Heylongciang eyaletinde geçen hafta bir kömür ocağında çıkan yangın ve daha sonra oluşan göçük nedeniyle mahsur kalan madencilerin tamamının yaşamını yitirdiği belirlendi.

Yangın, madendeki elektrik tellerinin alev alması sonucu çıkmış ve işçilerin çalıştığı ocağın tavanı çökmüştü. Göçükten 256 maden işçisi kurtarılmış, 17 işçi ise mahsur kalmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL