Cinayet zanlısı adliyeye sevk edildi

Kendisinden ayrılmak isteyen sevgilisini silahla vurarak öldüren katil zanlısı kadın adliyeye sevk edildi

Konya'da dul olduğu için kendisinden ayrılmak istediği iddia edilen sevgilisini tabancayla vurarak öldüren kadın, yapılan ilk sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.

İddiaya göre, kuaförlük yapan Celalettin Erken (29), ilişki yaşadığı müşterisi C.S.'den dul olduğu için ailesinin istememesi üzerine ayrılmak istemiş, ancak C.S. son kez görüşmek istediği Celalettin Erken'i buluştuğu parkta çantasından çıkardığı tabancayla kasığından vurarak öldürmüştü. Olay sonrası polis tarafından yakalanarak gözaltına alınan C.S, yapılan ilk sorgusunun ardından sağlık raporu alınması için Konya Numune Hastanesi'ne getirildi. Sağlık raporunun alınmasının ardından ise zanlı C.S., Konya
Adliyesi'ne sevk edildi.
İHA

İlgili haber:  Ayrılmak isteyince öldürmüş

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?