Cinayet sanığı kadına 18 yıl hapis cezası

Konya'da sevgilisini av tüfeğiyle öldüren kadın 18 yıl hapis cezasına çarptırıldı

 Konya'da bir kadına, sevgilisini av tüfeğiyle öldürdüğü gerekçesiyle 18 yıl hapis cezası verildi.

Konya 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki cinayet duruşmasına, tutuklu yargılanan Hatice T. (31) ile taraf avukatları katıldı. Karar duruşmasında son sözü sorulan Hatice T, "Öldürme kastım yoktu. 'Ya kendini öldür ya da ikimizi öldür' dedim. Bu sırada silah bir anda patladı. Ne olduğunu anlayamadım" dedi.

Mahkeme üyelerinin oy birliğiyle Hatice T. 18 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Sanık kadının eşi Halil T'nin (37) ise beraatine karar verildi.

 İddialara göre, Altınekin ilçesinde oturan Halil T, kendisini aldattığı gerekçesiyle eşi Hatice T. ile tartışmış, kocasının, boşanmak istediğini söylemesi üzerine kadın, geçen yıl 24 Temmuz'da buluştuğu sevgilisi Mehmet Y'yi av tüfeğiyle öldürmüştü.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu