Çıktığı cezaevine bir ay sonra yeniden girdi

Konya'da 4 kişinin para ve cep telefonunu gasbettiği iddiasıyla tutuklanan zanlının, bir ay önce cezaevinden çıktığı belirlendi

KONYA (AA) - Konya'da bir ay önce cezaevinden çıkan zanlı, 4 kişinin para ve cep telefonunu gasbettiği iddiasıyla tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, merkez Selçuklu ilçesindeki Kültür Park'ta 4 kişinin, bin 500 lira ve 5 bin lira değerindeki cep telefonlarını bıçak zoruyla gasbedilmesinin ardından soruşturma başlattı.

Olayın yerindeki güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyen ekipler, eşkalini belirlediği zanlının Ramazan Ç. (21) olduğunu tespit etti.

Kent merkezinde yakalanan zanlı, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Tutuklanan Ramazan Ç'nin, bir ay önce cezaevinden çıktığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL