Ciğerine leblebi kaçan çocuk,

Ciğerine leblebi kaçan çocuk, hayatta kalma mücadelesi veriyor

Emirgazi’de, kuruyemiş yerken akciğerine leblebi kaçan 1.5 yaşındaki çocuk, sevk edildiği 4. hastanede hayatta kalma mücadelesi veriyor. Evlerinde annesi Hatice Tezcan ile birlikte kuruyemiş yiyen 1.5 yaşındaki Hüseyin Tezcan'ın aniden nefes alması sonucu ağzında bulunan leblebi akciğerine kaçtı. Nefes alamayan Hüseyin'i annesi kucağına alarak Emirgazi Sağlık Ocağı'na götürdü. Küçük çocuk, durumunun ciddi olması nedeniyle en yakında bulunan Aksaray Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Burada muayene edilen Hüseyin, buradan da Numune Hastanesi'ne sevk edildi. Numune Hastanesi'ne getirilen küçük çocuk hemen ameliyata alındı. Ameliyatla ciğerine kaçan leblebi çıkartılan Hüseyin, hayati tehlikesinin devam etmesi üzerine Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.


Çocuğun gözetim altında tutulacağı belirtilen doktorlar, şu anda sağlık durumunun kritik olduğunu söyledi. Oğlunun durumunu öğrenen anne Hatice Tezcan ve bir akrabası hastane önünde sinir krizleri geçirdi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?