Çiftlik Bank mağdurları İnegöl'deki tesislere gitti

Çiftlik Bank mağduru birçok kişi, Bursa İnegöl'deki büyükbaş hayvan tesislerinin önünde toplandı

BURSA (AA) - Çiftlik Bank mağduru bir grup, Bursa'nın İnegöl ilçesindeki büyükbaş hayvan tesislerinin önünde toplandı.

Bursa ve çevre illerden gelen çok sayıda mağdur, akşam saatlerinde Çiftlik Bank'ın İnegöl ilçesine bağlı Sungurpaşa Mahallesi'ndeki büyükbaş hayvan tesisine geldi.

Bazılarının kamyonlarla geldiği yaklaşık 200 kişi, zararlarına karşılık tesislerdeki hayvanları almak istedi. Bunun üzerine tesisteki çalışanlar durumu jandarmaya bildirdi.

Tesislere gelen jandarma ekipleri çevrede güvenlik önlemi aldı.

Tesislerin önünde bir süre bekleyen vatandaşları ikna eden jandarma ekipleri, kalabalığı dağıttı.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ