Kılıçdaroğlu, "Sıramız geldi ve eşim Selvi Hanım ile birlikte, Aile Hekimimizde Covid-19 aşımızı yaptırdık. Tüm vatandaşlarımıza bir an önce güvenli bir şekilde aşılarının yapılmasını ve bu salgının son bulmasını diliyorum." dedi.
CHP lideri Kılıçdaroğlu aşısını yaptırdı
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Kovid-19 aşısının ilk dozunu yaptırdı.
Yorum Yap
Yorumlar (1)
{{member_name}}
{{formatted_date}}
{{{comment_content}}}
YanıtlaYükleniyor ...
Yükleme hatalı.
Politika Haberleri
"TÜRK MİLLETİNE AYAR VEREMEZSİNİZ"
SON ANKET YAYINLANDI
12. YARGI PAKETİ NELERİ DEĞİŞTİRECEK
Adalet Bakanlığı'ndan Organize Suç Örgütlerine Sıkı Takip
Kılıçdaroğlu ve Muharrem İnce Yıllar Sonra Aynı Cenazede Buluştu