Cezaevinden çıktı uyuşturucudan öldü

Konya'da işlediği bir suçtan dolayı cezaevine girerek dün tahliye olan ve evinde cesedi bulunan gencin uyuşturucudan öldüğü belirlendi.

Olay, merkez Selçuklu ilçesi Sille Parsana Mahallesi Yelda Sokak'ta bulunan Gerçek Apartmanı 3. kattaki evde meydana geldi. Uyuşturucu kullanmaktan ve yaralamadan kaydı bulunan Kubilay Altınsoy (19), başka bir suçtan dolayı girdiği cezaevinden dün tahliye olmasının ardından arkadaşlarıyla eğlendikten sonra geldiği evinde sabah ölü bulunmuştu. Kubilay Altınsoy'un cesedine, Cumhuriyet Savcısının talimatıyla Konya Numune Hastanesi morgunda yapılan otopside aşırı dozda uyuşturucu kullanmaktan öldüğü

belirlendi. Cesetten alınan bir parçada Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti