Ceyhan’a yeni park

Namık Kemal Mahallesinde atıl halde bulunan ve vatandaşların şikayetçi olduğu toplam 6400 metrekare alana yapılacak park 3000 metrekare yeşil alana sahip...

Ceyhan Belediyesi, Namık Kemal Mahallesinde park yapımına başladı.

Namık Kemal Mahallesinde atıl halde bulunan ve vatandaşların şikayetçi olduğu toplam 6400 metrekare alana yapılacak park 3000 metrekare yeşil alana sahip olacak.

Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, verdikleri sözleri yerine getirmeye devam ettiklerini belirterek, "Kentimizin coğrafi koşullarına uygun bitkilerle parkımızı donatacağız. Parkımızın içerisinde özel tasarım birimleri, süs havuzları da yer alacak. Namık Kemal Mahallesi şikayetçi olduğu bu durumdan kurtuluyor. Ceyhan her şeyin en iyisine layık. Ceyhanımıza Namık Kemal Mahalle sakinlerine hayırlı uğurlu olsun" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı