Çevre Timi’nden temiz sınıf kampanyası

Ahmet Haşhaş İÖO Çevre Timi "en temiz sınıf kampanyasını" başarıyla yürütüyor.

Ahmet Haşhaş İlköğretim Okulu Çevre Timi üyesi Seher Küçükkeskin "en temiz sınıf kampanyasını" okulunda başarıyla yürütüyor. Küçükkeskin, her hafta sınıfları dolaşıyor. Sınıflarda perde, öğretmen masası, sıraların düzenli olup olmadığını, yerlerin temizliğini kontrol ediyor. Bu kriterlere göre puanlama yaparak en temiz sınıfı belirliyor. Seher Küçükkeskin'den ödülünü alan 5 B sınıfı başkanı oldukça sevinçliydi. Ödülü alan sınıfın öğretmeni Sibel Kaçar "Bu uygulama sayesinde öğrencilerimiz temizlik konusunda rekabete giriyor. Seher küçük ama büyük işlere imza atıyor" dedi.

Öte yandan Çevre Koruma Timi Başkanı Kübra Burunağıl önderliğinde öğrenciler arkası boş kağıtları çöpe atmak yerine sekize katlayıp zımbalıyor ve not defterleri üreterek küçük sınıflara hediye ediyorlar. 3 B sınıfı öğretmeni Eyüp Hatipoğlu "Okulumuz zaten Selçuklu belediyesinin başlattığı geri dönüşüm projesinde belki de en aktif okul. Bu etkinlikle öğrencilerimiz, okul içinde bile geri dönüşümü sağlamış oluyorlar" şeklinde konuştu. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?