Ahmet Haşhaş İlköğretim Okulu Çevre Timi üyesi Seher Küçükkeskin "en temiz sınıf kampanyasını" okulunda başarıyla yürütüyor. Küçükkeskin, her hafta sınıfları dolaşıyor. Sınıflarda perde, öğretmen masası, sıraların düzenli olup olmadığını, yerlerin temizliğini kontrol ediyor. Bu kriterlere göre puanlama yaparak en temiz sınıfı belirliyor. Seher Küçükkeskin'den ödülünü alan 5 B sınıfı başkanı oldukça sevinçliydi. Ödülü alan sınıfın öğretmeni Sibel Kaçar "Bu uygulama sayesinde öğrencilerimiz temizlik konusunda rekabete giriyor. Seher küçük ama büyük işlere imza atıyor" dedi.
Öte yandan Çevre Koruma Timi Başkanı Kübra Burunağıl önderliğinde öğrenciler arkası boş kağıtları çöpe atmak yerine sekize katlayıp zımbalıyor ve not defterleri üreterek küçük sınıflara hediye ediyorlar. 3 B sınıfı öğretmeni Eyüp Hatipoğlu "Okulumuz zaten Selçuklu belediyesinin başlattığı geri dönüşüm projesinde belki de en aktif okul. Bu etkinlikle öğrencilerimiz, okul içinde bile geri dönüşümü sağlamış oluyorlar" şeklinde konuştu. Memleket