Ceviz ağacından düşerek yaralandı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde, çıktığı ağaçtan ceviz çırpmak isterken düşen şahıs yaralanarak hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Doğanbey beldesinde olgunlaşan cevizleri toplamak için ceviz ağacına çıkan 49 yaşındaki Mehmet Öztaş, aniden dengesini kaybederek yere düştü. Yaklaşık 5 metre yükseklikten düşerek yaralanan Öztaş, ambulansla kaldırıldığı Beyşehir Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı. Öztaş’ın acil serviste çekilen röntgen filmi sonucu ayağında kırık oluştuğu belirlendi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti