Ceviz ağacından düşerek yaralandı

Beyşehir ilçesinde ceviz ağacından düşen kişi hastaneye kaldırıldı.

Yeni Mahalle'de ceviz toplamak için ağaca çıkan Durmuş Yalçın (60), dengesini kaybederek düştü. Özel bir otomobille Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Yalçın, yapılan ilk müdahalenin ardından Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR