Mustafa Çevik'in partinin kuruluşundan bugüne birçok görevde bulunduğunu ifade eden Başkan Sefa Özdemir, "Tekrar İl Başkanlığı'na gelmesi bizleri memnun etti. Konya'da bekleyen bir çok önemli proje var. Bunların tamamlanması konusunda kendisinin çalışmaları olacağına eminim. Ayrıca yerel basının sorunları konusunda önerilerimizi partinin üst düzey organlarına ileteceğine de inancımız tamdır" dedi. 17 Temmuz'da gerçekleşen kongreyle İl Başkanlığı'na geldiğini ifade eden Mustafa Çevik ise, "Kongrenin bitiminden itibaren parti çalışmalarına başladık. Başkan yardımcıları ve diğer yönetim bilimlerine atamaları gerçekleştirdik. İleriki günlerde gerek ben, gerek yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımız ve milletvekillerimizle 31 ilçemizi gezerek ziyaretlerde bulunacağız" şeklinde ifade etti.
Çevik'in seçilmesinden memnunuz
KGC Yönetim Kurulu üyeleri AK Parti Konya İl Başkanlığı'na seçilen Mustafa Çevik'i makamında ziyaret etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?