17 Temmuz'da Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da katıldığı 3. Olağan İl Kongresi'nde 572 oyun 327'sini alarak il başkanlığına seçilen Mustafa Çevik, görevinden istifa etti. Edilinen bilgiye göre, AK Parti'nin teşkilatlardan sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ekrem Erdem'in bugün kendisini AK Parti Genel Merkezi'ne görüşmeye çağırdığını ve istifasını istediğini söyledi. Çevik, bu istek karşısında istifa ettiğini açıkladı.
Çevik istifa etti!
Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Konya İl Başkanı Mustafa Çevik görevinden istifa etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?