Çeşme Belediyespor deplasmandan 1 puanla döndü

Bölgesel Amatör Lig'de mücadele eden Çeşme Belediyespor, ligin 12 haftasında deplasman maçında karşılaştığı Manisa Sanayi Yıldızspor ile 2-2 berabere...

Bölgesel Amatör Lig'de mücadele eden Çeşme Belediyespor, ligin 12 haftasında deplasman maçında karşılaştığı Manisa Sanayi Yıldızspor ile 2-2 berabere kalarak deplasman maçından 1 puanla döndü.

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup'ta mücadele eden Çeşme Belediyespor, ligin 12. haftasında, deplasman maçında Manisa Sanayi Yıldızspor ile karşılaştı.

Maçın ilk yarısı golsüz sonuçlanırken, 2-2 beraberlikle sonuçlanan maçın golleri ikinci yarıda geldi.

Manisa Sanayi Yıldızspor, 54. dakikada Harun Şanlı ve 60. dakikada Emre Ülkü'nün ayağından bulduğu gollerle skoru 2-0 yaptı. Çeşme Belediyespor, 65. dakikada Hakan Esa'nın ayağından bulduğu golle skoru 2-1'e çıkardı. Maçın 77. dakikasında Manisa Sanayi Yıldızspor oyuncusu Adnan Demir, kendi kalesine attığı gol ile maçın skorunu 2-2 olarak belirledi.

Çeşme Belediyespor, deplasman maçında kazandığı 1 puanla lig sıralamasında 21 puanla 5. sırada yer aldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü