Cep telefonuyla konuşurken kaza yaptı: 2 ölü

Antalya'nın Serik ilçesinde, otomobilin direğe çarpması sonucu 2 kişi öldü, 1 kişi de yaralandı.

ANTALYA'nın Serik İlçesi'nde bir otomobilin yol kenarındaki tabela direğine çarpması sonucu sürücü ve yanındaki kişi öldü, araçtaki bir kişi de ağır yaralandı. Sürücünün kaza sırasında cep tlefonuyla konuştuğu belirtildi.

Kaza dün gece saat 00.30 sıralarında meydana geldi. Antalya'dan Konya'ya giden 29 yaşındaki Bayram Yalvarıcı'nun kullandığı 07 VJ 488 plakalı otomobil, Serik Cumalı Mahallesi mevkiinde sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu önce kaldırıma çıktı, ardından yol kenarındaki tabela direğine çarptı. Kazada sürücü Yalvarıcı ile otomobilde bulunan 53 yaşındaki Hatice Baykara öldü, 38 yaşındaki Muhterem Koca ise ağır yaralandı. Muhterem Koca, çevredekilerin çağırdığı ambulansla Serik Devlet Hastanesi'ne götürülürken, kazada ölenlerin cesetleri ise aynı hastanenin morguna götürüldü. Kaza sırasında sürücü Yalvarıcı'nın aşırı hızlı olduğu ve cep telefonuyla konuştuğu belirtildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti