Cep telefonunu vermediği için dayak yedi

Konya'da arkadaşlarının yanından ayrılıp evine giden 18 yaşındaki Bilal B. , karşısına çıkan kimlikleri henüz tesbit edilemeyen 2 kişiye cep telefonunu vermek istemeyince sopayla dövüldü.

Başından yaralanan Bilal B. , ambulansla hastaneye kaldırıldı. Olay, dün saat 22. 00 sıralarında merkez Karatay İlçesi Tatlıcak Mahallesi'nde meydana geldi. Lise son sınıf öğrencisi Bilal B. , arkadaşlarının yanından ayrılıp evine gitmek üzere yola çıktı. Bu sırada iddiaya göre karşısına çıkan ve kimlikleri tesbit edilemeyen 2 kişi Bilal B. 'den cep telefonunu vermesini istedi. Bilal B. 'nin tepki göstermesi üzerine 2 kişi sopayla saldırdı. Başından yaralanan Bilal B. çevredekiler tarafından çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Cep telefonunu alamayan 2 saldırganda kaçtı. Polis, verilen eşgal doğrultusunda saldırganların yakalanması için çalışma başlattı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti