Konya'da Açık Öğretim Lisesi sınavına giren öğrencilerin, cep telefonlarını okul yönetimine 1 YTL karşılığı emanete bırakmaya zorlandıkları iddia edildi. Duruma tepki gösteren öğrencilerden Ali Turhan, 5 dönemdir sınava girdiğini, böyle bir durumla ilk defa karşılaştığını söyledi. aa
Cep telefonuna zorunlu emanet
Konya'da Açık Öğretim Lisesi sınavına giren öğrencilerin, cep telefonlarını okul yönetimine 1 YTL karşılığı emanete bırakmaya zorlandıkları iddia edildi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?