Konya'da bir kişi bıçak zoruyla cep telefonunun gasp edildiğini öne sürdü.
Mustafa Berkehan N. (15), merkez Selçuklu ilçesi Musalla Bağları Mahallesi'nde, tanımadığı bir kişi tarafından bıçak zoruyla cep telefonunun gasp edildiğini iddia etti.
Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.