Cep telefonu gasp edilmiş

Bir kişi bıçak zoruyla cep telefonunun gasp edildiğini öne sürdü.

Konya'da bir kişi bıçak zoruyla cep telefonunun gasp edildiğini öne sürdü.

Mustafa Berkehan N. (15), merkez Selçuklu ilçesi Musalla Bağları Mahallesi'nde, tanımadığı bir kişi tarafından bıçak zoruyla cep telefonunun gasp edildiğini iddia etti.

Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı. 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?