Konya’da, seyyar satıcıdan cep telefonu çaldıkları öne sürülen 2 kardeş yakalandı. Zafer Meydanı Alaaddin Bulvarı’nda, A.Ç. ve M.Ç. kardeşler, seyyar tezgahtaki cep telefonlarını bir süre inceledi.
Daha sonra tezgahtaki cep telefonlarından birini alarak kaçmaya başlayan kardeşlerden M.Ç, polis ekiplerince gözaltına alındı. Bölgede yapılan çalışma sonucu A.Ç. de yakalandı.
Kardeşlerin üst aramalarında çalıntı cep telefonu bulunamadı. A.Ç’nin, telefonu Alaaddin Tepesi’ne gömdüğünü söylediği öğrenildi. Gösterilen yerde yapılan aramada, telefon toprağa gömülü bulundu. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. aa