Çeltik'de "Hoş Geldin Bebek"

KONYA (AA) - Çeltik Belediyesi, ilçede "Hoş Geldin Bebek" projesini ilçede hayata geçirdi.İlçe Belediye Başkanı Ali Meşe, AK Parti İlçe Teşkilatı Başkanı...

KONYA (AA) - Çeltik Belediyesi, ilçede "Hoş Geldin Bebek" projesini ilçede hayata geçirdi.

İlçe Belediye Başkanı Ali Meşe, AK Parti İlçe Teşkilatı Başkanı Hacı Zuhal eşliğinde ziyaret ettiği yeni bebek sahibi olan ailelere, içinde yeni doğan bebeklerin ihtiyaç duyacakları ürünlerin bulunduğu çantaları hediye ederek sevinçlerine ortak oldu.

Ziyaretlerin ardından konuşan Başkan Meşe, "Sapmaz ailesinin kızı Aysima'ya, Eski ailesinin kızı Melike'ye, Alici ailesinin kızı Cennet Nehir'e, Eryürük ailesinin kızı Ceylin'e dünyamızı güzelleştirmeye hoş geldiniz dedik. Geleceğimizin teminatı olan nesiller yetiştirebilmek çok önemli. Bizim de yaptığımız her hizmet, bu yavrularımızın geleceği içindir." dedi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE