CeBIT Fuarı’nda dijital teknolojiler görücüye çıktı

FRANKFURT (AA) - Almanya'nın Hannover kentinde kapılarını açan teknoloji ve bilişim fuarı "CeBIT 2017"de, son trend dijital teknolojiler tanıtılıyor. Japonya'nın...

FRANKFURT (AA) - Almanya'nın Hannover kentinde kapılarını açan teknoloji ve bilişim fuarı "CeBIT 2017"de, son trend dijital teknolojiler tanıtılıyor.

Japonya'nın partner ülke olduğu fuarın açılışı, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Japonya Başbakanı Şinzo Abe tarafından yapıldı.

Bilişim ve teknoloji alanında en son ürünlerin görücüye çıktığı fuara, 70 ülkeden 3 bin firma katılırken, Türkiye ise 11 firmayla temsil ediliyor.

200 bin ziyaretçi beklenen fuarda, bu yıl özellikle yeni nesil robotların, sanal gerçeklik teknolojilerinin, drone'ların ve dijitalleşmenin öne çıkması bekleniyor.

Ayrıca, ev ve iş ortamlarında kullanılan en son teknolojili dijital bilişim ve telekomünikasyon çözümlerinin de sergilendiği fuar kapsamında 200 konuşmacının katılımıyla çok sayıda konferans da düzenlenecek.

20 Mart’ta açılan fuar, 24 Mart'a kadar ziyarete açık kalacak.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?