Çay ile bayılttığı kişinin parasını çaldı

Konya otogarında bir kişi, ikram etiği çay ile bayılttığı kişinin cebindeki 90 YTL'yi çaldı.

Selçuklu ilçesindeki Yeni Otogar'ın dış kısmında bulunan banklarda oturan Mehmet A (53), yanına oturan ve kimliği henüz belirlenemeyen kişi ile bir süre sohbet ettikten sonra kendisine ikram ettiği bir bardak çayı içti. Kısa süre sonra başının dönmesi sonucu kendisini kaybeden Mehmet A, ayıldığında cebinde 90 YTL'sinin olmadığını fark etti. Mehmet A, polise başvurdu.

AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?