Çavuşoğlu'nun telefon diplomasisi

Bakan Çavuşoğlu, Katar, Romanya ve Bulgaristan dışişleri bakanlarıyla ayrı ayrı telefon görüşmesi yaptı

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Katar Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ile dün akşam telefonda görüştü.

Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, Çavuşoğlu ve Katarlı mevkidaşı Al Sani görüşmede Körfez bölgesindeki son gelişmeleri değerlendirdi.

Çavuşoğlu ayrıca, Romanya Dışişleri Bakanı Teodor Meleşcanu ve karşı tarafın talebi üzerine, Bulgaristan Dışişleri Bakanı Ekaterina Zaharieva ile de ayrı ayrı telefon görüşmesi yaptı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu