Çatı katında yangın çıktı

Konya'da iki katlı bir binanın çatı katında çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü.

Yangın, saat 23.30 sıralarında Selçuklu Kocatepe Mahallesi Basiret Sokak'taki iki katlı Basiret Apartmanı'nın çatı katında çıktı. Edinilen bilgiye göre, işinden evine gitmek için çıkan Bayram Güneş komşusunun evinin çatısından alevlerin yükseldiğini gördü. Güneş, durumu ev sahibi komşusu Sami Uslu'ya haber verdi. Dışarı çıkan Sami Uslu ve ailesi polise ve itfaiye ekiplerine haber verdi. Yangını fark eden mahalle sakinleri sokağa çıkarak panik içinde itfaiye ekiplerinin gelmesini bekledi.

Kısa sürede olay mahalline gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek alevler tüm binayı sarmadan yangını söndürdü. İtfaiye ekiplerinin soğutma çalışmaları sürdüğü esnada olay yerine gelen MEDAŞ yetkilileri binanın yanında bulunan direkteki yanmış trafoya müdahale etti.

Öte yandan, Basiret Apartmanı'nda iki yıl önce de bir yangın çıktığı öğrenildi. Yangının çıkış nedeni henüz belirlenemezken olayla ilgili soruşturma başlatıldı. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?