"Canlı yayında" uyuşturucu kullandıkları iddiası

Adana'da sosyal medyada uyuşturucu kullanırken canlı yayın yaptıkları ileri sürülen 4 kişi tutuklandı

ADANA (AA) - Adana'da sosyal medyada uyuşturucu kullanırken canlı yayın yaptıkları iddiasıyla 4 kişi tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, 4 kişinin uyuşturucu kullanırken sosyal medyada canlı yayın yaptığını tespit etti.

Şüphelilerin Kozan ilçesinde olduğunu belirleyen ekipler, C.K (30), İ.Ü (19), B.M (23) ve B.M'yi (14) gözaltına aldı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlılar, "uyuşturucu madde kullanılmasını alenen özendirmek" suçlamasıyla tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU