Çankırı'da sinema seyircisi artıyor

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'da 2015 yılında sinemaya giden kişi sayısının 100 bine yaklaştığı bildirildi. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Kastamonu...

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'da 2015 yılında sinemaya giden kişi sayısının 100 bine yaklaştığı bildirildi.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Kastamonu Bölge Müdürü Sevgi Altınbaş, yaptığı yazılı açıklamada, 2014 yılına göre 2015 yılında sinema salonu sayısının yüzde 50 artarak 4'ten 6'ya yükseldiğini kaydetti.

Geçtiğimiz yıl, 316 olan koltuk sayısının 417'ye yükseldiğini belirten Altınbaş, "Sinema seyirci sayısı 2015 yılında 2014 yılına göre yüzde 59.8 artarak 99 bin 100 kişi oldu. Yerli film seyirci sayısı 76 bin 600 kişi olurken, yabancı film seyirci sayısı 22 bin 500 kişiye ulaştı." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE