Çankırı Belediyesi araç parkını büyütüyor

ÇANKIRI (AA) - Çankırı Belediyesinin 2016 yılında araç filosuna 16 çevre dostu araç eklediği bildirildi.Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Belediye...

ÇANKIRI (AA) - Çankırı Belediyesinin 2016 yılında araç filosuna 16 çevre dostu araç eklediği bildirildi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Belediye Başkanı İrfan Dinç döneminde alınan araç sayısının 140'a ulaştığı kaydedildi.

Açıklamada, "2016 yılında Park ve Bahçeler Müdürlüğüne 8, Fen İşleri Müdürlüğüne 4, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğüne 1, Zabıta Müdürlüğüne 2 ve Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğüne 1 olmak üzere 16 araç alındı. Yeni teknolojilerle donatılan araçlar, egzoz emisyonları, motor teknolojileri, düşük bakım maliyeti, kalitesi, dayanıklılığı ile çevreye duyarlı özellikler taşıyor." ifadesine yer verildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu