Çankırı Belediyesi araç filosunu genişletiyor

ÇANKIRI (AA) - Çankırı Belediyesi, araç filosunu genişletmeye devam ediyor.Çankırı Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamada, belediye hizmetlerinde...

ÇANKIRI (AA) - Çankırı Belediyesi, araç filosunu genişletmeye devam ediyor.
Çankırı Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamada, belediye hizmetlerinde kullanılmak üzere 4 traktör alındığı kaydedildi.
Açıklamada, 12 yıl içerisinde belediyeye alınan araç saysının 127'ye yükseldiği belirtilerek, daha kaliteli hizmet verebilmek için araç parkının güçlendirilmeye devam edileceği vurgulandı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu