Çankaya, Kadınlar Günü'nü kutladı

Türkiye Yol-İş Konya 1 Nolu Şube Başkanı Ahmet Çankaya düzenlediği basın toplantısında kadınların hep yanımızda olduğunu söyledi.

Türkiye Yol-İş Konya 1 Nolu Şube Başkanı Ahmet Çankaya düzenlediği basın toplantısında kadınların hep yanımızda olduğunu söyledi. Çankaya “Biz sendikal dayanışma içinde ekmek, eşitlik, özgürlük ve adalet istiyoruz. Yol-İş olarak, kadınlarımızla erkeklerin eşit haklara kavuşturulmasını istiyoruz. Yaşamı paylaştığımız, doğumdan ölüme her an varlıklarıyla onurlandığımız, ihtiyacımız olduğunda desteklerinin esirgemeyen, eğiten, yetiştiren, bizi biz yapma yolunda yüreklerindeki sevgi ve şefkati karşılıksız veren fedakar kadınlarımızın Dünya Kadınlar Günü’nü kutluyorum”^dedi. Ferit Hepokur

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?